Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u wilt overstappen naar een andere accountant of boekhouder.
Soms sluit simpelweg de dienstverlening niet meer aan bij uw wensen.
Is er wel regelmatig contact met u over uw boekhouding en krijgt u gevraagd en ongevraagd advies?
Gaat uw accountant of boekhouder wel mee met deze digitale tijd? Het gebruik van apps en het digitaal aanleveren van stukken is tegenwoordig een fluitje van een cent.
Klopt de prijs kwaliteit verhouding nog wel?
Redenen genoeg om de overstap te overwegen en een vrijblijvend gesprek met Tidak aan te gaan.
De keuze gemaakt om over te stappen?
Dan helpen wij u graag verder!
Met onze overstapservice bieden wij u volledige begeleiding om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen. De brief waarmee u kunt opzeggen bij uw huidige accountant of boekhouder sturen wij u gratis toe.
Vervolgens vragen wij alle relevante gegevens op bij uw huidige accountant of boekhouder zodat u daar geen werk aan heeft.
Het stappenplan van de overstap
Overstappen naar een andere accountant of boekhouder lijkt ingewikkeld en veel werk, maar dit is absoluut niet zo!
Onderstaand stappenplan geeft aan hoe een overstap naar administratiekantoor Tidak in slechts een paar stappen geregeld kan worden.
⦁ Neem contact met ons op via het onderstaande contactformulier
⦁ We plannen een gratis adviesgesprek in om al uw wensen te bespreken
⦁ U ontvangt vrijblijvend een offerte voor onze dienstverlening
⦁ Vraag de opzegbrief bij ons aan en verstuur deze naar uw huidige accountant of boekhouder
⦁ Wij regelen de rest en Tidak ontzorgt u vanaf de 1e dag van onze samenwerking
Kom gerust langs of laat hieronder uw gegevens achter en laat u verrassen door de service en kwaliteit van administratiekantoor Tidak!